Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes märtsis eelmise aasta sama ajaga võrreldes 3%. Kui jaanuaris kasvas müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 8% ning veebruaris 5%, siis märtsis aeglustus müügitulu kasv veelgi, teatas statistikaamet.
- Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes mulluse märtsiga võrreldes 1%. Foto: Julia-Maria Linna
Märtsis oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 494 miljonit eurot.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes eelmise aasta märtsiga võrreldes 6%. Müügitulu suurenes enamikul tegevusaladel, vaid muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad), oli müügitulu väiksem kui eelmise aasta märtsis.
Kõige rohkem suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes (kasv 22%) ning posti või interneti teel kaupu müüvates ettevõtetes (kasv 20%).
Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta märtsiga võrreldes 1%.
Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu, mis veebruaris langust näitas, pöördus märtsis taas tõusule ning kasvas eelmise aasta märtsiga võrreldes püsivhindades 2%.
Võrreldes veebruariga suurenes märtsis jaekaubandusettevõtete müügitulu püsivhindades 12%. Korrigeeritud andmete põhjal vähenes aga müük eelmise kuuga võrreldes 1%.
Tänavu kolme kuuga suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes püsivhindades 5,5%.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.